Status ; HELLO. MY NAME IS SITI NUR ADILAH. BETTER KNOWN AS DIDIE. ENJOY THIS TEMPLATE ORIGHT? MUCH LOVEE!
Superb Awesome Girl
kenangan :D
Saturday, 26 November 2011 | 08:51 | 0 Rain[s]

hyehye , 
kenangan , kenangan , kenangan , kenangan , kenangan , kenangan , kenangan , kenangan , kenangan , kenangan , kenangan , kenang kenangan , dan kenangan manis kita , yaya , okay . aku rindu kita yang dulu ohh , kenapa masingmasing berubah ehh ? okay , SALAH aku , dulu masa sekolah rendah , kita bahagia wokk , naik sekolah menengah ? hancur habes , okay , aku tau , hang kan Hotstuff , okay , aku faham . wehweh , boleh tak jadik macam dulu ? *okay aku tau aku perasan , bende dah berlaku , tak leh nak ulang kecuali masa tu berpatah balik kan ? Serius aku akan berubah !! haihh ==' baca bwah ni .

|
|
|
v

" Ingatlah , janganlah kita terlalu ego dan pentingkan diri sendiri sehingga mengabaikan orang yang paling berharga dalam hidup kita , jangan sampai kita kehilangannya sehingga kita menyesal takde kesudahannya . Hargailah orang yang sayang pada kita , pasti kita bahagia kelak. "

haaa , baca dah ? so , fikirfikir lahh , haaa , ehh Naim ! aku SAYANG hang tau walaupun kita takdak papa dah . haa . byebye . takecare , muahmuah ! Assalamualaikum :D

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link

Old Post | New Post