Status ; HELLO. MY NAME IS SITI NUR ADILAH. BETTER KNOWN AS DIDIE. ENJOY THIS TEMPLATE ORIGHT? MUCH LOVEE!
Superb Awesome Girl
tak sabar menunggu ;))
Sunday, 28 August 2011 | 23:57 | 0 Rain[s]


yeay ! esok raye , waaaa ;) sukenye . tak saba nak menunggu pun ade jugak ni . hakhak ! best gilerrr arr . kemas-2 rumah , masak-2 , tolong mama buat kuih , basuh moto n kereta dengan abah , waa . gumbiree gilee shioott ! sekarang sume tengah sibuk dengan bahagian masing-2 . memang seronok kan bile ade whole family ? bole melawak bersame n sume-2 lah . hehe ;) maybe ini je kod yang dilah nak cerite pasal family dilah . okay ?? bye-2 !

dilah ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN :) 
dilah mintak maaf seandainye dilah ade bagi korang sakit hati ke , kasar dengan korang ke , suke buat korang tak suke dengan perangai dilah ke ape-2 je lah kan , dilah mintak maaf banyak-2 keh ? harap korang maafkan dilah . semoga bahagia di hari yang indah ye ? assalamualaikum .

 
                                                                         

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link

Old Post | New Post