Status ; HELLO. MY NAME IS SITI NUR ADILAH. BETTER KNOWN AS DIDIE. ENJOY THIS TEMPLATE ORIGHT? MUCH LOVEE!
Superb Awesome Girl
sebak gila-2 ! ='(
Friday 19 August 2011 | 06:29 | 0 Rain[s]
macam tak sangka la kan mamat tu ade adik angkat , aku ingat die sayangkan aku sorang saje rupenye die lebih sayangkan adik angkat die , kenapelah aku bodoh sangat ?? kenape ? sebab ape ? mengape ? YA ALLAH ! berape kali dah aku kene tipu dengan hang ni ??? sakitnye hati aku hanye ALLAH sjee yang tahu . aku dah lame sabar dengan hang , banyak dah peluang yang aku bagi dekat hang tapi kenape hang tetap ulang bende yang same ? kenape perlu sakitkan hati aku ? ape yang hang nak daripada aku sebenarnye ?? lepas aku bukak facebook hang , aku bace chatting hang dengan die , huh ! sebak gila bangang , aku copy ape yang hang tulis dekat die naim oiy . nak buktii ? japp ! aku paste ,

1 ) pengalaman yg xdpt dilupakan n xkan dilupakan...
>bila dapat kuaq sh0oppinx besama kam0o..>bila dapat gelak besama kam0o..>bila berada dlm keta yg khabisan minyak besama kam0o..>bila dengaq kam0o kna maqah ngn mak kam0o..>bila basah dlm ujan besama kam0o..>bila ketaq gedik2x time anta kam0o..>bila dpt b`buka p0osa besama kam0o dgn famly..>saya sayang kam0o..

2 ) adik sayang...abg mintak maaf sgt2..abg sayang adq lg lah..jgn tinggalkn abg..adq mjuk ap smpy nk tnggalkn abg...mjuk besa2 dh la..please jgn tggalkn abg..merayu..muah..bye..i love you so much ye adq syg..

semua ayat-2 ni buat aku sakit hati . hmm ! biar lah . asalkan diorang bahagia dunia akhirat . aku dah malas nak layan mamat tu ! 

to : Muhd Naim Izanee 
semoga bahagia bersama tersayang ye , aku dah tak boleh nak rapat dengan hang dag sebabnye hang kan dah berpunye ?? k larh , last yang aku nak cakap .. AKU BENCI HANG ! 


Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link

Old Post | New Post