Status ; HELLO. MY NAME IS SITI NUR ADILAH. BETTER KNOWN AS DIDIE. ENJOY THIS TEMPLATE ORIGHT? MUCH LOVEE!
Superb Awesome Girl
okay ! MALAS =D
Sunday, 14 August 2011 | 08:13 | 0 Rain[s]
argh ! tensionnye , esok dah nak balek hostel =( sdeyh lah jugak . sdeyh nak tinggal netbook , phone , umah , mama n abah . huhu . anyway naseb baik lah balek tiap-2 minggu , tapi bulan puase je lah . kalau bulan-2 yang lain balik dua minggu sekali . buhsan lah jugak terperap dekat hostel tu . tapi bile time outing je , dila selalu balek umah . hehe ;) seronok lah jugak ! 

tak sabar jugak nak pegi sekolah esok :) hakhak =D * sory , tergedikks sebentar , 

BTW ! esok maybe check exam paper , arghh ! tak sanggup nak tengok markah .harap-2 lah dapat banyak A . tapi , agak kecewa jugak sebab math lagi 1 je nak dapat A . nak buat macam mane , sampai situ je yang dilah boleh buatkan ? banyak salah dekat soalan integer , haha ! kelakar-2 ! * dalam ati ckp ( eleh , tu pun nak gitau ) .

hmm . nak cakap ape lagi ek ? tade topik pulak . esok terasa macam nak jumpe abang ikram , abang amir , abang faiz , abang yusri , abang amirul n ramai lah ;) hehe ! diorang ni baik sangat dengan dila . boleh dikatakan rapat lah dengan dila . suke kawan dengan diorang-2 ni hah :)

hmm .. sampai sini je kod yang dila nak kongsi cerite un . minggu depan pulak dila berblogging yea ! heehe :) ngantok ==' okay lah . bubye ! sayang korang <3 <3 ! muah =*

ASSALAMUALAIKUM 



Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link

Old Post | New Post